Çeşitli konuların yanısıra bir süredir tekrar öne çıkan havalaanı ve ikinci üniversiteyle ilgili sıkıntıları masaya yatırdıklarını belirten Vali Harput, “Henüz şöyle olacak veya böyle olacak diye netleşmiş bir durum yok. Dolasıyla havaalanı konusu da, ikinci üniversite konusu da değerlendirme aşamasında. İkinci üniversite konusunda biz daha önce fikirlerimizi söyledik. Bu konuyla ilgili fikirlerimizi, benim misafirim olarak Bursa`ya gelen YÖK Başkanı`na söyledim. Ayrıca konuyla ilgili yazı da yazdım. YÖK Başkanı`yla son olarak Ankara`da da bu konuyu görüştük. Şunu söyleyebilirim, herhangi bir ilçenin diğerine tercihi söz konusu değil. Yani ya İnegöl ya Gemlik diye bir şey yok. İkisine de dağıtılacak şekilde dengeli bir yerleşimden yanayız. Eğer olacaksa ikisine de olacak, yoksa başka türlü olmayacak. Tabi ikisine de ayrı ayrı olmayacağını onlar açık şekilde ifade ediyorlar. Bunun üzerine tek bir üniversitenin iki tarafa dengeli şekilde dağılımı şeklindeki bir fikir üzerinde biraz daha yoğunlaşma söz konusu. Muhtemelen bu doğrultuda bir karar oluşur diye bekliyoruz” dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın