Usta: "Siz yeter ki üretin, biz hep yanınızdayız
Pandemi sürecinde ziraî faaliyetlere devam eden çiftçilere İznik Belediyesinden destek geldi.
İznik Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğünü ziyaret eden Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta konuyla ilgili açıklamada bulundu. Usta, İznik Belediyesi olarak, milletçe zor bir dönemden geçtiğimiz pandemi şartlarına rağmen üretime devam eden fedakâr çiftçilerimize teşekkür etmek istedik. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğümüzle istişare ederek, çiftçilerimizin pazarlama imkânlarını ciddi şekilde arttıran, üretici ile tüketici arasındaki aracıları azaltan, dolayısıyla tarım ürünlerinin fiyatlarında spekülasyon oluşmasını önleyen, Tarım ve Orman Bakanlığımızın vizyon projelerinden olan dijital tarım pazarı çalışmasını da destekleme kararı aldık. Sonuç olarak gerek çiftçilerimizin modern tarım teknikleri konusunda bilgilerini arttırmak, gerekse DİTAPa kayıt olmalarını özendirmek için, 100 İznikli üreticimize hediye edilmek üzere meyvecilik ve sebzecilik hakkında yazılmış 100 adet tarımsal kitap aldık. Bu kitapları İlçe Tarım Müdürü Osman Yorulmaza teslim ediyoruz. Onlar bu kitapları 14-31 Aralık tarihleri arasında İlçe Tarım Müdürlüğüne giderek DİTAPa kayıt olan çiftçilerimize dağıtacaklar. Bu vesileyle her şartta alın terini toprağa döken üreticilerimize tüm İznikliler adına bir kez daha teşekkür ediyor, hediye kitaplarımızın kendilerine faydalı olmasını diliyorum dedi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın