İNEGÖL’DE YANGIN ALARMI! EKİPLER SEFERBER OLDU
Bursa’nın İnegöl ilçesi Yenice Mahallesi Mustabey Caddesi’nde, yangın ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi.
EKİPLER HIZLA OLAY YERİNE ULAŞTI
İhbarın ardından 110 itfaiye ekipleri, kısa sürede bölgeye ulaşarak incelemelerde bulundu. Ancak yapılan araştırmalar sonucunda herhangi bir yangın olmadığı anlaşıldı.
YANGIN DEĞİL, MANGAL!
Ekiplerin detaylı incelemeleri sonucunda, çatı katında mangal yakan bir vatandaşın yoğun duman çıkardığı ve bunun yanlışlıkla yangın sanılarak ihbar edildiği ortaya çıktı.
EKİPLER NORMALE DÖNDÜ
Olayın gerçek yüzü anlaşıldıktan sonra itfaiye ve sağlık ekipleri normale döndü. Yetkililer, benzer durumların önüne geçmek için dikkatli olunması gerektiğini vurguladı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın