İnegöl İlçe Tarım Müdürlüğü Hayvan Sağlığı Ekipleri İlkbahar Dönemi şap aşılarını tamamladı. 15 Mart’ta başlayan ilkbahar dönemi şap aşılama işlemi önceki gün sona erdi. İnegöl merkez, 4 belde ve 93 köyde büyükbaş hayvanların hepsi hastalıklara karşı aşılandı. İki ayrı ekip tarafından 1 ay süren çalışmalarda 3 veteriner hekim ve 2 sağlık teknisyeni görev aldı. Konuya ilişkin görüştüğümüz İlçe Tarım Müdürü Mahmut Doğru, “Bilindiği gibi; şap hastalığı sığır, manda, koyun, keçi gibi çift tırnaklı hayvanlarda görülen salgın viral bir hastalık çeşididir. Üretici ve tüketici olmak üzere birçok insanı ilgilendiren hastalıktan korunma yöntemi ise hayvanları aşılamadan geçiyor. Bu kapsamda Nisan ayında bahar dönemi aşılama çalışmalarına başlayan İlçe tarım müdürlüğümüz aşılama çalışmalarını tamamlamıştır. Şap aşılama çalışmalarında bizlere yardımcı olan hayvan sahiplerine gerekli hassasiyet ve duyarlılığı gösterdikleri için teşekkür ediyorum.”dedi
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın