Saat. 10.00’da Atatürk anıtına çelenk sunumu ve saygı duruşuyla başlayan kutlamalar sonrası bir konuşma yapan ilçe emniyet müdürü nusret kızıltaş Türk polisinin canı pahasına vatandaşa hizmet ettiğini ve etmeyi de sürdüreceğini ifade etti..
Emniyet teşkilatı kuruluşunun 163.yıldönümünü kutluyor.
Kutlamalar Atatürk anıtı önünde saat 10.00’da başladı. Çelenk sunulması saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla başladı.
İlçe emniyet müdürü nusret kızıltaş yaptığı konuşmada Türk polisinin canı pahasına vatandaşın 24 saat hizmetinde olduğunu söyledi.
Kaymakam durmuş gençer ise polisin Türk toplumun var olduğu sürece insanlığın hizmetinde o9lduğunu söyleyerek bu kutsal görevde bulunanlara teşekkür etti.
Daha sonra ise okunan şiirlerin ardından meslekten emekliye ayrılanlara plaketleri takdim edild





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın