Bursa’nın Kestel ilçesine bağlı Ümitalan köyünde, tarlada çalışan 15 işçi öğle molası verdi. Yemeğin ardından çalışmaya devam eden işçiler arasından 5 kişide saat 17.00 sıralarında mide bulantısı başladı. Öğle yemeğinde yedikleri yemekten zehirlendiklerinden şüphelenilen 48 yaşındaki Zülbiye D., 49 yaşındaki Meryem T., 47 yaşındaki Emine B., 49 yaşındaki Zeynep T. ile 44 yaşındaki Emine T., ihbar üzerine tarlaya giden sağlık ekiplerinin ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla İnegöl Devlet Hastanesi acil servisine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Acil serviste yapılan tetkiklerde, 5 tarım işçisinin yedikleri gıdalardan zehirlendikleri belirlendi. Olayla alakalı tahkikat sürüyor.