Açıköğretim Lisesi için yatıracak ücretlerin yatırma süresinin bugün mesai bitiminde sona ereceğini belirten İdris Yüzer, ancak öğrencilerin ders seçme ve kayıt yenileme işlemlerini Cuma günü mesai bitimine kadar yapabileceklerini ifade etti. Açıköğretim lisesi için bankaya ödenen paranın sisteme geçmesinin kayıt yapıldığı anlamına gelmediğini söyleyen Yüzer, öğrencinin parasını yatırdıktan sonra kayıt yenilemek için muhakkak Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne başvurması gerektiğini kaydetti.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın