Ahmet Çakar, Türk hakemlerin performansını sert sözlerle eleştirdi.
Twitter hesabından açıklamalar yapan ünlü yorumcu ve Eski FIFA kokartlı hakem Ahmet Çakar, Ne deseniz haklısınız. Gün geçmiyor ki hakemler, bir maçın daha içine etmesinler. Hakemliğimiz Avrupanın en iyi ilk 5inde ama sahaya bakınca felaket dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.


Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın