Muğla Ak Parti tarafından Menteşe Öğretmenevinde gerçekleştirilen iftar programı ve aday tanıtımına AK Parti İl Başkanı Kadem Mete, Ak Parti Muğla Milletvekilleri, milletvekili adayları ve partililer katıldı. AK Parti İl Başkanı Kadem Mete, önceki dönem milletvekillerine teşekkür ederek başladığı konuşmasında, Bu yıl bize iki milletvekili yetmez. Bu dönem Muğlada en az 3 milletvekiline ihtiyacımız var. Halkımızın kabul ettiği başkanlık sistemini şimdi yönetme zamanı geldi. Cumhurbaşkanımızı Türkiyenin ilk başkanı yapacağız. Fakat bizlere yetmez. Mecliste çok Milletvekiline ihtiyacımız var. Muğladan 7 milletvekili adayımız var. Hepsi de çok tanıdığınız isimler. 24 Haziranın son anına kadar çalışarak, Ankaraya Muğladan 4-5 Milletvekili göndereceğiz dedi.
İyi bir tablo çizmeliyiz
Kendisiyle bu süreçte hesabı olanları 25 Haziranda beklediğini dile getiren Mete, 24 Hazirana kadar bir arada olmalıyız. Tabi ki bitmiyor. Seneye yerel seçimler var. Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçim sürecinde Muğla olmak üzere öyle bir tablo çizmeliyiz ki, kimsenin aklında bir şüphe kalmasın. Bu tablonun ardından Büyükşehiri de alacağız inşallah ifadelerini kullandı.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın