İnegöl Müzik Derneği sezon sonu konserini önceki akşam Belediye Kültür Merkezi Sinema Salonunda verdi. Konserde bestekârın Hicaz, Rast, Hüzzam, Nihavent ve Kürdili Hicazkâr makamındaki eserleri, derneğin solist ve koristleri tarafından okundu. Konsere Kaymakam Durmuş Gencer, Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Şen, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı İbrahim Yağız, AK Parti Belediye Meclis üyesi Nedim Bayram, Mudanya Musiki Cemiyeti yöneticileri ve üyeleri ile çok sayıda İnegöllü müziksever katıldı. Hastalığı nedeniyle konser’e katılamayan bestekâr Yavaşça ile yapılan telefon bağlantısı sırasında bestesi Alaattin Yavaşça’ya güftesi eşi Ayten Yavaşça’ya ait olan ‘Yeter ki Sen Geri Dön Her Şeyden Vazgeçerim’ adlı Nihavent makamındaki şarkısını şef Erdinç Çelikkol okudu. İnegöl Müzik Derneğine ve İnegöl’deki müzikseverlere teşekkür eden ünlü bestekâr, katılamadığından ötürü üzüntü duyduğunu belirtti. Konser Alaattin Yavaşça’nın unutulmaz ‘Geçmesin Günümüz Sevgilim Yasla’ ve ‘Sevgi Deli Gönülden Gönüle Bir Akıştır’ eserlerinin koro tarafından seslendirilmesi ile son buldu.