İNEGÖL BELEDİYESİ'NE AİT ŞEHİR ÇÖPLÜĞÜNDE AŞKAM SAAT 17.00 SIRALARINDA YANGIN ÇIKTI. YANGINA MÜDAHALE EDEN İFTAİYE EKİPLERİ 1 SAATTE YANGINI SÖNDÜRMEYİ BAŞARDI.
İNEGÖL BELEDİYESİ'NE AİT ŞEHİR ÇÖPLÜĞÜNDE AŞKAM SAAT 17.00 SIRALARINDA ÇIKAN YANGIN PANİĞE SEBEP OLDU.
BELİRLENEMEYEN BİR SEBEPLE BAŞLAYAN ÇÖPLÜK YANGINI, RÜZGÂRIN DA ETKİSİ İLE KISA SÜREDE BÜYÜDÜ. ÇIKAN YANGINA İTFAİYE EKİPLERİ MÜDAHELE EDERKEN, YAKLAŞIK 1 SAAT SÜREN SÖNDÜRME İŞLEMİNDEN SONRA, İTFAİYE EKİPLERİ SOĞUTMA ÇALIŞMALARINA DEVAM ETTİ.
AYRICA YETKİLİLER TARAFINDAN YANGINLA İLGİLİ GEREKLİ İŞLEMLERİN BAŞLATILDIĞI BELİRTİLDİ.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın