zübeyda hanım ve ishakpaşa anaokulu öğrencilerinden anlamlı kampanya. minik öğrenciler kendi oyuncaklarını, köylerde oyuncak sahibi olmayan arkadaşlarına yollanması için okul yönetimine teslim ettiler.
öğrencilerin kendi imkanları topladıkları 2 bin adet oyuncak köylerde oyuncak sahibi olmayan çocuklara teslim edilecek.
ishakpaşa anaokulu müdiresi semiha özcan, bu yıl 3.’sü düzenlenen kampanyanın amacının çocuklara paylaşma duygusunun aşılanması olduğunu kaydetti





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın