Vehbi Koç ve Şükrü Naili Paşa İlköğretim Okullarında açılan ve her iki kursta toplam 20 kişinin katıldığı kurs 7 hafta sürdü. Kursta annelere ‘Aile İçi Temel Eğitim’ konularında bilgiler verildi. Kursların yapıldığı okullardaki belge dağıtım törenlerinde konuşan Halk Eğitim Merkezi Müdürü İdris Yüzer, “Bize yer konusunda yardımlarını esirgemeyen Vehbi Koç İlköğretim Okul Müdürü Erdoğan Kızmaz’a ve Şükrü Naili Paşa İlk Öğretim Okulu Müdürü Necati Küçükoğlu’na teşekkür ediyorum. Kursu veren hocalarımızı bu kursu vermeleri için Ankara’ya seminere gönderdik ve bugün burada bunun meyvelerini alıyoruz. Umuyorum ki kurs verimli geçmiş ve yeni bilgiler edinmişsinizdir. Bu belgelerin katılımcı annelerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum. Bu tarz kurslarımız gelecek yılda yine devam edecektir.”dedi. Düzenlenen belge töreninin ardından ise katılımcılara tarafından hazırlanan ikram sunuldu.