Asgari ücret toplantısında bir ilk yaşanacak!
Önümüzdeki günlerde asgari ücretle ilgili görüşmelerin başlayacağını ve Kasım ayının 20'sinden sonra komisyon kurulacağını belirten Türk-İş Başkanı Ergün Atalay, görüşmelerde bir ilk yaşanacağını söyledi.
TÜRK-İŞ Genel Başkanı Ergün Atalay, sendikaların aynı amaca hizmet ettiği sürece başarıya ulaşabileceğini belirterek, "Allah nasip ederse kasımın 20'sinden sonra yeni asgari ücret komisyonu kuracağız. Belki Türkiye'de şimdiye kadar hiç kurmadığımız şekilde komisyon kuracağız. 2 kadın, 2 erkek olacak komisyonda" dedi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın