Saadet partisi ilçe eğitim başkanlığı tarafından her hafta cuma günleri düzenlenen atılım ve açılım sohbetlerinin ilçe halkının yoğun katılımı ile parti lokalinde gerçekleştirildi
Atılım ve açılım sohbetlerinin konuğu il idare müdürlüğü yapmış olan emekli kemal kaya idi. Bu haftaki program gündemi ise il idare hizmetleri ve belediye hizmetleri oldu





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın