Bal-Göç, “Gençlik Şöleni” İle Coşturacak 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Bal-Göç İnegöl Şubesi tarafından “Gençlik Şöleni” düzenlenecek. Her yıl düzenleyerek geleneksel hale getirdikleri Gençlik Şöleninin bu yıl 8.sini 18 Mayıs 2009 Pazartesi günü saat 20.30’da Kültürpark içerisindeki Açık Hava Gösteri Merkezinde gerçekleştireceklerini bildiren Bal-Göç İnegöl Şubesi Başkanı Alaattin Kırcalı, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilecek olan Bal-Göç Gençlik Şöleni’ne bütün ilçe halkının davetli olduğunu söyledi. Başkanı Alaattin Kırcalı, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nın coşkulu bir şekilde kutlanması amacıyla her yıl Gençlik Şöleni düzenliyoruz. 18 Mayıs 2009 Pazartesi akşamı saat 20.30’da Açık Hava Gösteri Merkezinde başlayacak olan Gençlik Şölenimizde, Balkan Folklor Eğitim Merkezi Gençlik ve Spor Kulübümüzün 40 kişiden oluşan folklor ekibi tarafından, Bursa, Trakya, Bitlis, Balkan ve Ege yöresi halk oyunları gösterileri yapılacak. Aşuk-Maşuk gösterileri ile bir çok etkinliğin yer alacağı Gençlik Şölenimize tüm İnegöllüleri davet ediyoruz” diye konuştu