Başbakan Binali Yıldırım, AK Parti Şırnak İl Başkanlığını düzenlediği mitinge katılmak üzere kente geldi.
Başbakan Binali Yıldırım, partisinin il başkanlığının düzenlediği mitinge katılmak üzere Şırnaka geldi. Siirtten helikopterle kente gelen Yıldırımı, Çakırsöğüt 1inci Jandarma Komando Tugay Komutanlığında, Vali Mehmet Aktaş, Belediye Başkanı Turan Bedirhanoğlu, AK Parti İl Başkanı İbrahim Halil Erkan ve kurum müdürleri karşıladı. Şırnak Valiliğini ziyaret eden Yıldırım, burada kendisine çiçek takdim eden çocuklarla fotoğraf çektirdi. Daha sonra valilik binasına giren Başbakan Yıldırım, burada Vali Aktaş ile görüştü.
Yıldırım, Adliye Meydanında vatandaşlara hitap edecek.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın