Başbakan Erdoğan, Moldova dönüşü eşi Emine Erdoğan ile Ankara’nın yoğun siyasi gündeminden kısa bir süreliğine uzaklaşarak baş başa romantik bir akşam yemeği yedi.

Erdoğan çiftinin baş başa yedikleri yemeğin zengin mönüsü İnegöl köftecilerini sevindirdi. Erdoğanlar, yemekte çorba olarak damar-tuzlama, ardından yaprak, patlıcan dolması, kaşarlı pide, söğüş salata, yağsız kokoreç ve yarım porsiyon kaşarlı, yarım porsiyonda sade İnegöl köfte yediği öğrenildi. Başbakanın Karadenizli olmasına rağmen damak tadında İnegöl köfteyi tercih etmesinin rastlantı olmadığına değinen Köfteci Zeynel, “İnegöl köfte, köftede bir marka olmuş ve kendini ispatlamıştır. Başbakanımız Karadenizli olmasına karşın, köftede İnegöl köftesini tercih ediyor olması, biz İnegöllü köftecileri sevindirmiştir. İnegöl köftesi her yöre insanının damak tadına uygundur. Böyle olduğu içinde Türkiye markasıdır. Başbakanımızı İnegöl köftesini anavatanı İnegöl’de yemeğe davet ediyoruz. ” diye konuştu.