Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan ve AK Parti Bursa Milletvekili İsmail Aydın, Cumhuriyet Alanında aşure ikramında bulundu.
Cem Vakfı Orhangazi Şubesi tarafından düzenlenen aşure programına Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan ve AK Parti Bursa Milletvekili İsmail Aydın katıldı. Cumhuriyet Meydanında bin kişilik aşure kazanını başına geçen Aydın ve Çağlayan, gelen vatandaşlara aşure dağıttı.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın