Türkiye Sağlıklı Kentler Birliğinin 41. Olağan Genel Kurulu Bursa Büyükşehir Belediyesinin ev sahipliğinde gerçekleşti. 45 belediye başkanı ve 200 meclis üyesinin katıldığı toplantıda, İzmir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, birlik başkanı olarak seçildi. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın da encümen üyeliğine seçildi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın