İnsan sağlığını olumsuz etkilediği gerekçesiyle hemen hemen her yerde büyük tepkilere neden olan baz istasyonları dünde vatandaşları ayaklandırdı. Komşu binanın çatı katına geceleyin kurulan baz istasyonu nedeniyle baz istasyonu kurulan binanın önünde toplanan kalabalık baz istasyonun biran önce kaldırılmasını talep ettiler. Baz istasyonun kurulmasını zararlı olduğunu bildikleri için istemediklerini belirten Sokak sakinlerinden Altun Akdeniz, “Komşularımızda istemiyor. Zararlı mı değil mi bununla ilgili çıkıp yetkililer açıklama yapsın. Eğer zararsızsa yapılsın, ama zararlıysa yapılmasını istemiyoruz. Konuyu muhtarımıza ilettik, kaymakamlığı da müracaatlarımız yaptık.”dedi. Hanefi Özbek ise, “Biz baz istasyonunun yapıldığı yeni gördük. Çalışmaların hepsi gece yapılmış. Kaymakamlığımıza imzalığı dilekçelerimiz verdik. Sağlık Grup Başkanlığıyla görüştük. Gerekeni yapacaklarını söylediler. Benim hastam var. Eğer bu aletin insan sağlığına zararı varsa yetkililer sesimizi duysun ve bunu buradan biran önce kaldırsınlar. Bina sahibiyle görüştük. Çalışmaları durduracağını söyledi.”dedi. Mesut Kaya ise, “Burada çevrede Fen lisesi var, anaokulu var, diş hastanesi var, yüksek okul var. Bunların hemen yanı başında böyle bir baz istasyonunun yapılması hoş değil. Bizim burada hastalarımız var, çocuklarımız var. Çalışmaların biran önce durdurulmasını ve yetkililerin baz istasyonunu kaldırmasını istiyoruz.”diye konuştu.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın