Parti içi eğitimlere ağırlık veren BBP İnegöl İlçe Yönetimi işe gençleri bilgilendirmekle başladı. Gençlik kollarına yönelik önceki akşam çevre konulu bir konferans düzenlendi. Konferansta konuşan Çevre Mühendisi Selma Demir, İnegöl’ün hava kalitesinin özellikle kış aylarında çok kötü olduğunu belirterek, “İnegöl’de yaşayan her insan ya akciğer kanseridir ya da akciğer kanseri olmaya adaydır.”dedi. Selma Demir konferansta yaptığı konuşmasında, “Dünya nüfusuna her yıl 93 milyon insan katılıyor. Her insanın düşmüş olduğu hataların başında bereketli tarım arazilerini konutlara dönüştürmek ve sanayi alanlarına açmak geliyor. İnegöl’de sanayinin hâkim rüzgârların önüne ve tarım arazilerinin üstüne kurulması tam bir çevre katliamıdır.”dedi.

İNEGÖL’DE DUYARSIZLIK VAR

Çevreyi kirletenin beton binalar olduğu zannedildiğin söyleyen Demir, “Beton binaları da yöneten biz insanlarız. İnegöl’de yaşayan her insan ya akciğer kanseridir ya da akciğer kanseri olmaya adaydır. Ormanlar sanayinin ilerlemesiyle adeta yok olma tehlikesi yaşamaya başladı. Bilimin ilerlemesi insanların suç işlemesini arttırdı. İnegöl’de biraz duyarsızlık var. Hava kirliliğinin çözüm yollarlı varken, maalesef bu çözüm yollarına değinilmiyor.” dedi. Demir, Çocuk bezi üretimi için 1 milyar ağaç kesildiğini belirtirken, “Çocuk bezi bebekler için zararlı, fakat Sağlık Bakanlığı buna izin veriyor. Dünyayı kirletenlerin başında zaten Devlet geliyor. Eğer sağlıklı bir şekilde yaşamak istiyorsak, doğayı korumalıyız.”diye konuştu. Konferansta konuşan İlçe Başkanı Ahmet Oluçay ise, eskiden bu ülkede Fatihlerin, Yavuzların, Kılıçarslanların çıktığını şimdi ise beyni yıkanmış kalemlerin ortaya çıkmaya başladığını söyledi. Oluçay, tarihi dünyaya medeniyeti öğretmekle, şanlı zaferlerle, şanlı başarılarla geçmiş olan bir millet olduğumuzu söylerken, “Bundan üçyüz dörtyüz yıl öncesine kadar kendi bünyesinden Fatihleri, Yavuzları, Kılıçarslanları çıkarıyordu. İbni Sinaları, Farabileri çıkarıyordu. Fakat ne hikmettir ki son üçyüz dörtyüz yıldır bu milletin içerisinden adı aydın olan, etiketleri farklı isimlerle anılan, maalesef memleketin aydını diye tabir ettiğimiz, fakat içi ihanet dolu beyni yıkanmış kalemleri ortaya çıkarmaya başladı. Bunun sebebi de maalesef bu şanlı milletin üzerine kültür dejenerasyonunu ortaya koymak için atılan kültür bombaları sayesinde oldu. Bu nedenle belki bir ülkeye atom bombası attığınız zaman 30–40 yıl sonra bu bombaların etkisini yok edebilirsiniz ama eğer bir milletin içerisine siz kültürü dejenere ederseniz, kültür bombalarını atarsanız, bunu bir daha yok etmeniz ancak yeni bir nesli bilinçli, sorumlu, vatanını seven, soran, sorgulayan bir gençliği yetiştirmek suretiyle ortadan kaldırabilirsiniz. Bunun için BBP teşkilatı olarak ve gençlik teşkilatımızla beraber genel merkez tarafından bütün Türkiye’de uygulanan, uygulanmayan başlanan, bugünden itibaren her hafta devam edecek olan eğitim seminerlerimiz olacak. Bu konuyla alakalı inşallah akademisyen noktasında farklı arkadaşlarımızla Türk Gençliğini bilinçlendirecek çevre noktasında bilinçlendirecek, sağlık noktasında bilinçlendirecek, tarihi gerçekler noktasında bilinçlendirecek eğitim seminerlerimiz olacak.”şeklinde konuştu.