ÇOK DOĞRU BİR EKİPLE YOLA ÇIKTIK
Önceki gün saat 20.00’de MHP İlçe Başkanı Fahri İnkaya, Yönetim Kurulu Üyeleri ve Belediye Meclis Üyesi Adaylarıyla birlikte Kemalpaşa Mahallesi Bahçeler sokakta vatandaşlarla bir araya gelen MHP Belediye Başkan Adayı Fikret Fidan, İnegöl’de bir değişime ihtiyaç olduğunu belirterek, “İnegöl artık cinayetleri ile uyuşturucu ile trafik, otopark, hava kirliliği sorunları ile anılıyor. Bu sorunlarla anılmaması için, çocuklarımızın daha sağlıklı ortamlarda büyümesi için İnegöl’de bir değişime ihtiyaç var. Biz bu değişim hareketini başlatmak için güzel bir ekiple yola çıktık. Çok doğru bir ekiple yola çıktık. İnşallah İnegöl’de sizlerin de desteği ile 30 Mart akşamı değişimi gerçekleştireceğiz. Gittiğimiz her yerde çok büyük bir ilgi ve teveccühle karşılanıyoruz. Bu ilgi ve teveccüh inşallah 30 Mart günü İnegöl’de değişimle sonuçlanacak. 31 Mart’tan itibaren Büyükşehir’in bir mahallesi, bir semti, bir uydu kenti, Bursa’nın arka bahçesi olacağız. İnegöl bunu hak etmedi. Bunun hesabının sorulması lazım. 30 Mart günü bunu unutmayın. İnegöl neden il olmadı, bunun hesabını sorun. Şunu da özellikle vurgulamak istiyorum, bu bir yerel seçim. Genel seçim havasına sokmak isteyenler var. 30 Mart günü bir yerel seçim yapılacak. Belediye Başkanı ve ekibini seçeceksiniz. Son 10 yılı gözünüzün önüne getirip değerlendirin ve seçiminizi de ona göre yapın” dedi.
YAPTIĞI HER İŞ TARTIŞILIYOR
İnegöl’de 10 yıldır görevde olan bir Belediye Başkanının olduğunu hatırlatan Fidan, “Ancak yaptığı her iş tartışılıyor. Garaj yaptı, yerini ve büyüklüğünü tartışıyoruz. Pazar yeri yaptı, onu tartışıyoruz. Pazarcı esnafına soruyoruz size soruldu mu burası yapılırken, bize sorulmadı, memnun değiliz diyorlar. Galericiler sitesine gittik, yerinizden memnun musunuz diye sorduk. Aman başkanım bir an önce gelip bizi buradan çıkarın diyorlar. Mesudiye Mahallesi sakinlerine soruyoruz, neticede oraya bir yatırım yapılmış. Mahalleli diyor ki, bu galericiler sitesini bir an önce buradan çıkarın. Şimdi bir de çevre yolunun karşı tarafına kaldırım yapılıyor. Meskun mahal yok, oturan yok, ama oraya hızla kaldırım yapılıyor. Bunlar bizim paralarımızla yapılıyor. Kaldırım parasını, otopark parasını, asfalt parasını bizden alıyorlar. Yapılanları da görüyoruz, bunların hesabının sorulması lazım. Ben bunun için 30 Mart seçimlerinde adayları ayrı ayrı bir tarafa koyup yapılan 10 yıllık işleri düşünmenizi istiyorum” diye konuştu.
BELEDİYE BAŞKANINI KELES’E GÖNDERİN
MHP heyeti, Kemalpaşa mahallesinin ardından Mesudiye mahallesine geçti. Mesudiye mahallesi İnegöl caddesi üzerinde gençler MHP heyetini meşalelerle karşıladı. Büyük bir kalabalığa seslenen Fikret Fidan, “Bu iş bitti. Söze gerek yok. Benim hatırlayabildiğim Mesudiye Mahallesine yapılan en son 25 yıl önce sayın Cemal Arık döneminde yapılan alt geçit var. Onun dışında yapılan hiçbir şey yok. 1999’da geldik burada eksikleri söyledik, hepsi duruyor. Altyapı sorunumuz var, mezarlık sorunu var, kanalın sorunu var, hava kirliliği sorunu var. Var oğlu var. Sayın Başkana hava kirliliğini ne yapacaksınız dediğinizde Keles’e gidin diyor. Böyle bir Belediye Başkanımız var. Ben de diyorum ki, Keles’e başkanı gönderin, o gitsin” ifadelerini kullandı.
HESABI, 30 MART’TA SANDIKTA SORMAMIZ LAZIM
10 yıldır ne yapıldı, ne yapılmadı bunun hesabının sorulması gerektiğini belirten MHP İnegöl Belediye Başkan Adayı Fikret Fidan, “Elimizde bir fırsat var. 10 yıldır ne yapıldı ne yapılmadı bunun hesabını, 30 Mart’ta sandıkta sormamız lazım. 31 Mart’tan itibaren Büyükşehir’e bağlı bir ilçe olduk. Gelirlerimizin büyük kısmına el konuluyor. Biz il olacaktık öyle değil mi? Yıllarca il olmayı bekledik. Ancak uyutulduk ve Büyükşehir’e bağlı uydu bir kent olduk. Güçlü bir iktidardan bahsediliyor, bunun nimetlerini siz alabildiniz mi Mesudiye Mahallesi olarak? Hayır alamadınız. Onun için bunun hesabını soracağız. Böyle yöneticilik olmaz. Biz inşallah sizlerle beraber Mesudiye ne istiyorsa, beraber karar verip, beraber yapacağız. İnşallah mahallemizi bu köy görüntüsünden de kurtaracağız” şeklinde konuştu.
ÇOK DOĞRU BİR EKİPLE YOLA ÇIKTIK
Önceki gün saat 20.00’de MHP İlçe Başkanı Fahri İnkaya, Yönetim Kurulu Üyeleri ve Belediye Meclis Üyesi Adaylarıyla birlikte Kemalpaşa Mahallesi Bahçeler sokakta vatandaşlarla bir araya gelen MHP Belediye Başkan Adayı Fikret Fidan, İnegöl’de bir değişime ihtiyaç olduğunu belirterek, “İnegöl artık cinayetleri ile uyuşturucu ile trafik, otopark, hava kirliliği sorunları ile anılıyor. Bu sorunlarla anılmaması için, çocuklarımızın daha sağlıklı ortamlarda büyümesi için İnegöl’de bir değişime ihtiyaç var. Biz bu değişim hareketini başlatmak için güzel bir ekiple yola çıktık. Çok doğru bir ekiple yola çıktık. İnşallah İnegöl’de sizlerin de desteği ile 30 Mart akşamı değişimi gerçekleştireceğiz. Gittiğimiz her yerde çok büyük bir ilgi ve teveccühle karşılanıyoruz. Bu ilgi ve teveccüh inşallah 30 Mart günü İnegöl’de değişimle sonuçlanacak. 31 Mart’tan itibaren Büyükşehir’in bir mahallesi, bir semti, bir uydu kenti, Bursa’nın arka bahçesi olacağız. İnegöl bunu hak etmedi. Bunun hesabının sorulması lazım. 30 Mart günü bunu unutmayın. İnegöl neden il olmadı, bunun hesabını sorun. Şunu da özellikle vurgulamak istiyorum, bu bir yerel seçim. Genel seçim havasına sokmak isteyenler var. 30 Mart günü bir yerel seçim yapılacak. Belediye Başkanı ve ekibini seçeceksiniz. Son 10 yılı gözünüzün önüne getirip değerlendirin ve seçiminizi de ona göre yapın” dedi.
YAPTIĞI HER İŞ TARTIŞILIYOR
İnegöl’de 10 yıldır görevde olan bir Belediye Başkanının olduğunu hatırlatan Fidan, “Ancak yaptığı her iş tartışılıyor. Garaj yaptı, yerini ve büyüklüğünü tartışıyoruz. Pazar yeri yaptı, onu tartışıyoruz. Pazarcı esnafına soruyoruz size soruldu mu burası yapılırken, bize sorulmadı, memnun değiliz diyorlar. Galericiler sitesine gittik, yerinizden memnun musunuz diye sorduk. Aman başkanım bir an önce gelip bizi buradan çıkarın diyorlar. Mesudiye Mahallesi sakinlerine soruyoruz, neticede oraya bir yatırım yapılmış. Mahalleli diyor ki, bu galericiler sitesini bir an önce buradan çıkarın. Şimdi bir de çevre yolunun karşı tarafına kaldırım yapılıyor. Meskun mahal yok, oturan yok, ama oraya hızla kaldırım yapılıyor. Bunlar bizim paralarımızla yapılıyor. Kaldırım parasını, otopark parasını, asfalt parasını bizden alıyorlar. Yapılanları da görüyoruz, bunların hesabının sorulması lazım. Ben bunun için 30 Mart seçimlerinde adayları ayrı ayrı bir tarafa koyup yapılan 10 yıllık işleri düşünmenizi istiyorum” diye konuştu.
BELEDİYE BAŞKANINI KELES’E GÖNDERİN
MHP heyeti, Kemalpaşa mahallesinin ardından Mesudiye mahallesine geçti. Mesudiye mahallesi İnegöl caddesi üzerinde gençler MHP heyetini meşalelerle karşıladı. Büyük bir kalabalığa seslenen Fikret Fidan, “Bu iş bitti. Söze gerek yok. Benim hatırlayabildiğim Mesudiye Mahallesine yapılan en son 25 yıl önce sayın Cemal Arık döneminde yapılan alt geçit var. Onun dışında yapılan hiçbir şey yok. 1999’da geldik burada eksikleri söyledik, hepsi duruyor. Altyapı sorunumuz var, mezarlık sorunu var, kanalın sorunu var, hava kirliliği sorunu var. Var oğlu var. Sayın Başkana hava kirliliğini ne yapacaksınız dediğinizde Keles’e gidin diyor. Böyle bir Belediye Başkanımız var. Ben de diyorum ki, Keles’e başkanı gönderin, o gitsin” ifadelerini kullandı.
HESABI, 30 MART’TA SANDIKTA SORMAMIZ LAZIM
10 yıldır ne yapıldı, ne yapılmadı bunun hesabının sorulması gerektiğini belirten MHP İnegöl Belediye Başkan Adayı Fikret Fidan, “Elimizde bir fırsat var. 10 yıldır ne yapıldı ne yapılmadı bunun hesabını, 30 Mart’ta sandıkta sormamız lazım. 31 Mart’tan itibaren Büyükşehir’e bağlı bir ilçe olduk. Gelirlerimizin büyük kısmına el konuluyor. Biz il olacaktık öyle değil mi? Yıllarca il olmayı bekledik. Ancak uyutulduk ve Büyükşehir’e bağlı uydu bir kent olduk. Güçlü bir iktidardan bahsediliyor, bunun nimetlerini siz alabildiniz mi Mesudiye Mahallesi olarak? Hayır alamadınız. Onun için bunun hesabını soracağız. Böyle yöneticilik olmaz. Biz inşallah sizlerle beraber Mesudiye ne istiyorsa, beraber karar verip, beraber yapacağız. İnşallah mahallemizi bu köy görüntüsünden de kurtaracağız” şeklinde konuştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın