Haftasonu Bursaspor PAF takımı ile ilk hazırlık maçını yapan İnegölspor’da Teknik Direktör Nafi Bilaloğlu ilk hazırlık maçındaki izlenimlerin olumlu olduğunu söyledi. Bilaloğlu “Kampın ilk etap çalışmalarını bitirdik. İlk hazırlık karşılaşmasında Bursaspor PAF takımı ile oynadık. Oyuncularım çok yorgun olmalarına rağmen iyi mücadele ettiler. Günde iki bazen üç idmanla hazırlandığımız için bu yorgunluk gayet normal. Aşırı sıcak havaya rağmen iyi mücadele ettiler. Oynadığımız bu ilk hazırlık maçı için ilk izlenimlerimizin olumlu olduğunu söyleyebilirim.”dedi. İKİNCİ HAZIRLIK MAÇI PERŞEMBE Kampın ikinci etap çalışmalarının bugün başlayacağını ifade eden İnegölspor’un teknik patronu Nafi Bilaloğlu “İkinci etapta daha çok oyun şablonumuzun oturması üzerine çalışmalar yapacağız. Yeni sezonda koşan, mücadele eden, seyredene zevk veren, savaşan, hedefe oynayan bir takım olma adına çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”dedi. Bilaloğlu, ayrıca ikinci hazırlık maçlarını Perşembe günü Bozüyükspor ile deplasmanda yapacaklarını söyledi.