BSMMMO Başkanı Mesut Topçu yaptığı açıklamada siyasi parti ayrımı yapmaksızın siyasetçi meslektaşlarına destek verdiklerini açıkladı. BURSA’DA 25 MUHASEBECİ YEREL YÖNETİMDE Oturumu yöneten BSMMMO Başkanı Mesut Topçu, “Seçim sonuçlarından en fazla memnun olan meslek örgütlerinden biriyiz. Çünkü Bursa’da 25 meslek mensubu arkadaşımız belediye başkanlıklarına ve meclis üyeliklerine seçilmişlerdir. Yerel yönetimlerde en kalabalık meslek grupları arasındayız. Bu nedenle, seçilmeyi başaran tüm arkadaşlarımızı kutluyor ve onlarla gurur duyuyoruz. Çıktıkları yolda her zaman oda olarak yanlarında olacağımızı, yardıma ihtiyaç duydukları her konuda elimizden gelen yardım ve desteği vereceğimizi ifade etmek istiyoruz. Yerel yönetimlerde saydamlık ve hesap verebilirlik konusundaki mesleki hassasiyetimizin, bu arkadaşlarımın tamamında var olduğundan hiç kimsenin şüphesi olmasın. Bizler arkadaşlarımıza bu konuda sonuna kadar güveniyoruz.”dedi. BELEDİYE BAŞKANLIĞININ OKULU YOK Oturumda ilk sözü alan İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş, “1993 yılı Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü mezunuyum. Mesleğimizi özellikle 1992 ve 1997–1998 yıllar arasında çok yoğun bir şekilde icra ettim. Tabi bu arada stajımı tamamlayıp mali müşavirlik belgemizi aldım. Fakat daha sonra karşımıza gelen süreç açıkçası mesleği çok yoğun bir şekilde icra etmemize engel oldu ki, zaten belediye seçimleri veya milletvekilliği seçimleriyle beraber serbest meslek mensupları mesleklerini icra edemiyorlar biliyorsunuz. Belediye Başkanlığına gelince, tabiî ki belediye başkanlığı bir meslek değil. Bu işin okulu falan yok. Stajyerliği de yok.”dedi. HERKESİN BELEDİYE BAŞKANIYIM Herkesin belediye başkanı olmaya çalıştığını belirten Aktaş, “Hangi siyasi partiden olursa olsun herkese hizmet götürmeye çalıştım. Herkesi dinledik, herkesin derdine çare olmaya çalıştık. Ancak bu çok da mümkün değil. Hatta çoğu kez insanlarımız da belediye başkanlığından ziyade çok farklı konuda beklentiler görüyoruz. Yani özellikle iş ve benzeri konularla alakalı. Ama özellikle ilk günlerde bununla alakalı standardımı ve yapmak istediğimi ve yapmak istediğimi orada çok net bir şekilde koydum. Halkın beklentisi yüksek olduğu için belediye başkanlarının açıkçası sosyal hayatı yok denecek kadar az. Evimize vakit ayıramıyoruz. Meslekten koptuk ama tüm kentin hesabını tutar olduk. Aynı zamanda bütün vatandaşlarımızın mali müşaviriyiz bir anlamda. Sözün özü Belediye Başkanlığı demek, o kent için kurban olmak demektir.”diye
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın