Sosyal medyada paylaşılan fotoğraflarda durumun ne kadar kötü olduğu gözler önüne serildi. Sokak hayvanlarının su içmesi ve beslenmesi için yapılan bölmelere atılan çöpler bölgeyi adeta çöplük haline getirmiş vaziyette bulunuyor.

İnegöl’de yaptıklarıyla önce gelen çevre gönüllülerinden olan Bekir Hamlakay’da konuyu sosyal medya hesabında paylaşanlar arasında yer aldı.

Söz konusu görüntülere yer veren Hamlakay sitemini dile getirdi.