Sıcak yaz akşamlarında biraz rahatlamak için gidilen kültür parkın durumu içler acısı akşam karanlığında gölün durumu pek belli olmazken gündüz giden vatandaşlar gördükleri durum karşısında şaşkınlarını gizleyemiyorlar.
Göl içinde dolaşan pisliklerin gölün kenarında toplanmış görüntüsü ise durumun ne boyutta olduğunu gözler önüne serdi.Göl kenarında dolaşan vatandaşların karşılaştıkları durum karşısında "bu durum rahatsız edici rahmetli Hikmet Şahin'in İnegöl'e kazandırdığı bu güzel yerin bu durumda olması çok üzücü" dediler.







Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın