Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün tüm dünya çocuklarına armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı bugün düzenlenecek bir dizi programla kutlanacak. Sabah saat 09.00’da Atatürk anıtına çelenk sunumuyla başlayacak etkinlikler İlçe stadında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün hazırladığı program çerçevesinde ilköğretim okullarının katılımıyla kutlanacak. Kutlamalar çerçevesinde protokol üyelerinin halkın ve öğrencilerin bayramını kutlaması, Mili Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk’ün günün anlam ve önemini belirten konuşması, yine günün anlam ve önemini belirten şiirlerin okunmasının ardından geçit töreni izci grubunun gösterileri halk oyunları ekiplerinin gösterileri ve ritmik jimnastik gösterileri yer alacak.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın