5 Temmuz 2009 tarihinde yapılacak olan Bulgaristan Milletvekili seçimleri için Türkiye’de ikamet eden ve Bulgaristan vatandaşı da olan soydaşların, Türkiye’deki ikamet yerlerinde oy kullanabilmeleri ile çalışmalar başlatıldı.
Bal-Göç İnegöl Şubesi Yönetim Kurulu üyesi Refika Kasapoğlu göçmen vatandaşlara çağrıda bulunarak, oy kullanmak isteyen vatandaşlarımız dilekçelerini en geç 12 Haziran 2009 tarihine kadar derneğimize ulaştırmaları gerekmektedir diye konuştu.
Kasapoğlu, yerinde oy kullanmak isteyen vatandaşların ise seçimden en geç 2 gün önce Bulgaristan’da olmaları gerektiğini belirtti.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın