Bursada sabah saatlerinde etkili olan lodos sebebiyle BursaRayda kataner arızası meydana geldi. Arıza sonrası Acemler-Şehreküstü arasında ulaşım otobüs aktarmalı sağlandı. BURULAŞ ekiplerinin çalışmalarının ardından seferler normale döndü.
BURULAŞın sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada, Ekiplerimizin BursaRay hattındaki çalışması tamamlanmış olup, BursaRay seferlerimiz normal seyrine dönmüştür. Yaşanan aksaklık için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz denildi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın