Bursaspor moral yemeğinde buluştu
Kırşehir FSK maçı öncesi Bursasporlu oyuncular, teknik heyet ve yönetim moral yemeğinde bir araya geldi.
TFF 2. Ligin 12. haftasında sahasında Kırşehir FSKyi konuk edecek olan Bursaspor, maç öncesinde moral yemeğinde bir araya geldi. Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerinde gerçekleşen yemeğe Başkan Recep Günay, 2. Başkan Metin Genç, Futbol Şube Sorumlusu Sedat Topaloğlu, Yönetim Kurulu Üyeleri; Necati Kosovalı, İbrahim Kaçal, Sportif Direktör Mustafa Gönden, Teknik Direktör Murat Sözkesen, teknik heyet ve futbolcular katıldı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın