Ordunun en önemli turizm yaylasından birisi olan Çambaşında sonbaharın gelmesiyle adeta renk cümbüşü yaşanıyor.
Dört mevsim yerli ve yabancı turistlerin ziyaret ettiği Çambaşı Yaylasındaki ormanlar sonbaharın renkleriyle ayrı bir güzelliğe büründü. Yaylaya gelen ziyaretçiler zirvelerden sonbaharın eşsiz güzelliğini doyasıya izleme fırsatı bulurken, koyun sürülerinin dönüş yolculuğu ise görenleri adeta büyülüyor.
Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya, Çambaşı Yaylasının doğal güzelliğiyle gözleri kamaştırdığını söyledi.
Sonbaharla birlikte yaylada renk cümbüşü yaşandığını belirten Başkan Kaya, Stresten uzak doğa ile baş başa kalıp dinlenmek isteyenleri Çambaşı Yaylamıza bekliyoruz. Yaylamızda zirve noktalardan doğaya bakıldığında ormanlar yağlı boya tablo gibi duruyor. Bu tabloyu herkesin görmesini istiyoruz. Tüm hemşerilerimizi yaylamıza davet ediyoruz dedi.
Kaya, ziyaretçilerin Ablaktaşı,Geçilmez kanyonu ve Çiseli Şelalesini mutlaka görmelerini istediğini sözlerine ekledi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın