Kemalpaşa Mahallesi Yeşilçayır Caddesi üzerinde yaşanan bir olay, halkımızın şehitlerimiz konusunda ne kadar duyarlı olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

Dağlıca’da yaşanan hain terör saldırısında 16 askerimiz şehit oldu. Tüm yurda ateş düşüren haber sonrası herkes şehitlerin yasını tutarken, Kemalpaşa Mahallesi’nde yaşanan bir olay vatandaşlarımızın şehitlerimiz konusunda ne kadar duyarlı olduğunu da bir kez daha gözler önüne serdi. Aracında yüksek sesle müzik dinleyen bir vatandaş, ışıklarda durdu. Bu sırada müziğin sesini duyan bir bayan evinin camına çıkarak “Şehitlerimiz var ne yapıyorsun sen. Kapatsana o müziği” diyerek tepki gösterdi. Gelen tepki üzerine sürücü müziğin sesini kısarak aracıyla bölgeden uzaklaştı. Camdan tepkisi dile getiren bayanın tavrı ise zor günlerden geçen ülkemizde vatandaşların daha duyarlı davranmaları gerektiğini gösterdi.