Çanakkale ışid protestosu
IŞİDin Kobaniye (Ayn el Arap) yönelik saldırıları, Çanakkalede protesto edildi
IŞİDin Kobaniye (Ayn el Arap) yönelik saldırıları, Çanakkalede protesto edildi. İskele meydanında toplanan yaklaşık 50 kişi, burada oturma eylemi yaptı. Yere serdikleri Kobanide katliam var yazılı pankartın etrafında mum yakarak bir süre oturan grup, daha sonra Her yer Kobani, her yer direniş Kobani IŞİDe mezar olacak sloganları attı. Demokratik Bölgeler Partisi Çanakkale Başkanı Abdullah Güler, genel merkezin almış olduğu karar doğrultusunda eylemlerin devam edeceğini belirterek, IŞİDin Kobaniye girmesi, gerçekten kabul edilemez. Ne Türkiyede ne dünyada kabul edilecek bir durum değil. Biz bu durumu kabul etmiyoruz. Yarından itibaren, genel merkezimizle yapacağımız istişare doğrultusunda, ne gerekiyorsa uygulamaya koyacağız dedi. Grup, eylemin ardından olaysız dağıldı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın