İnegölspor Kulüp Başkanı Eşref Güç, deplasmanda karşılaştıkları ve 0-0 beraberlikle sona eren Amed Sportif Faaliyetler Kulübü maçı öncesi ve sonrası çok iyi karşılandıklarını belirterek Amed Sportif Faaliyetler Kulübü Başkanı Ali Karakaş'a, yöneticilere ve taraftarlarına teşekkür etti.

Güç, yaptığı açıklamada şöyle konuştu:

“Mühim olan dostluktu. Ben 3 seneden beri Diyarbakır'a gidiyorum. Sağ olsunlar her sene başkanları değişiyor ama dostlukları değişmiyor. Şimdiki başkanları Sayın Ali Karakaş bizimle birebir ilgilendi. Diyarbakır'ı bize gezdirdi. Misafirperverlik gösterdi. Bize kahvaltı ısmarladılar. Bizimle çok ilgilendiler sağ olsunlar. Bizde onlarla ilişkilerimizi hep aynı tutmaya çalışıyoruz. Bizlerde onlar gibi düşünüyoruz. Diyarbakır iyi bir şehir. İyi bir havası var. Büyük bir şehir. Biz orada hiç bir şeyden etkilenmedik. Biz orada çok rahat gezebildik. Bulunduğumuz otelin çevresinde, caddelerinde rahat rahat gezebildik. Biz kötü bir atmosfer görmedik. İyi karşılandık. Kendi adıma ve İnegölspor adına onlara çok teşekkür ediyorum. Sağ olsunlar başta başkanları Ali Karakaş'a ve yönetim kuruluna çok teşekkür ediyorum. Bizi çok iyi ağırladılar.”