Aksaray-Yenikapı metro hattının açılışını yaparak, metronun ilk seferini gerçekleştiren Başbakan Ahmet Davutoğlu, İstanbul Kartını kullanarak metro istasyonuna giriş yaptı.
13 ilçeyi Marmarayla birleştiren Aksaray-Yenikapı metro hattı, Başbakan Ahmet Davutoğlunun katılımıyla hizmete açıldı. İstanbul metrosu ile Marmaray arasında kesintisiz ulaşımı sağlayan Aksaray-Yenikapı metrosunun ilk seferini Başbakan Ahmet Davutoğlu yaptı. Vatman koltuğuna geçmek için metro istasyonuna gelen Başbakan Davutoğlu, burada İstanbul Kartını kullanarak turnikelerden geçti.
Davutoğlu daha sonra vatman koltuğuna geçerek, beraberindekilerle birlikte metronun ilk seferini başlattı.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın