İnegöl’e bağlı Alanyurt’ta oturan akrabalarını ziyarete gelen Selahattin Aslan geçtiğimiz günlerde bel ağrısı şikâyetiyle gittiği İnegöl Devlet Hastanesi bel fıtığı olduğunu öğrendi. Tedavi olma için Şevket Yılmaz Hastanesi Beyin Cerrahi Polikliniğine giden Aslan, Opr. Dr. Mehmet Oğuz Selçuk’un ameliyat olması gerektiğini söyleyince Cuma günü yatış yaptırdı. Selahattin Aslan 25 Mayıs günü Dr. Mehmet Oğuz Selçuk’un girmiş olduğu ameliyatın ardından Beyin Cerrahisi servisinde dinlenmeye alındı. BİR ANDA KOŞUŞTURMACALAR YAŞANDI Ameliyatın ilk gününde ağrıları olduğu için uyuyamayan Aslan gece geç saatlerde hastane yaşanan hareketle irkildi. Orada bulunan nöbetçi görevliler ve polislere ne olduğunu soran Aslan, hastanede yangın çıktığını duyunca eşi İlminur Aslan’dan kendisini giyindirmesini istedi. O DAKİKALARI ANLATTI Eşi İlminur Aslan’ın refakatçiliğinde Salı günü taburcu olmayı bekleyen Selahattin Aslan, olayı şöyle anlattı; “Gece 02.00 sularıydı. Hastanenin içerisinde bir hareketlilik başladı. Görevlilere sorduğumuzda alt katta yangın çıktığını söylediler. Zaten o an itfaiye araçlarının seslerini duyduk. Yaşanan karmaşa esnasında hasta yakınları ve hastalar tedirgin oldular. Hastanedeki görevliler hastaları durumlarına göre sedyelerle ve yangın merdiveninden tahliye etmeye çalışıyorlardı. Yeni ameliyatlı olduğum için ilk başta yürüyerek dışarı çıkmaktan çekindim. Ancak tahliye işlemlerine görevlilerin yetişmediğini görünce görevlilere biz isterseniz kendimiz dışarıya çıkalım dedik. O esnada yangının dumanları bizim kata da ulaşmaya başlamıştı. Görevliler bu teklif üzerine bize maske verdiler ve yavaş yavaş gitmemizi söylediler. Bende eşimle birlikte merdivenleri kullanarak aşağıya indim. Bahçe çok kalabalıktı. Bahçede görevliler benim için bir sedye getirdiler. Yaklaşık 2 saat bahçede bekledikten sonra tehlikenin geçtiğini belirten görevliler bizler tekrar odalarımıza çıkardılar. Yaşam destek ünitesine bağlı hastaların yangın sırasında elektrik kesintisi nedeniyle öldüklerini TV’den öğrendik ve çok üzüldük.”dedi. BİZİM ELEKTRİKLERİMİZ KESİLMEDİ Odasına tekrar çıkarılmasının ardından TV’yi açıp gelişmeleri izlediğini anlatan Aslan, “ Bütün TV’ler elektrik kesintisinden bahsediyorlardı. Çok şaşırdım. Oysa bizim katta hiç elektrik kesilmedi, hatta ameliyatlı şekilde hastane merdivenlerinden inerken de hiç kesinti görmedim. Ölen hastalara Allah’tan rahmet diliyorum” dedi. Aslan ayrıca, yangın sırasında Hastane yönetimi ve çalışanlarının büyük özveriyle hastaları tahliye ettiklerini anlatan Aslan, “Ben ihmal görmedim aksine bizlere inanılmaz derece de yardım etmeye çalışıyorlardı.” dedi.

Kaynak:Genç Gazete