Kars Sarıkamış Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu, Bitlis Hizan Şehit Öğretmen Abdurrahman Nafiz Özbağrıaçık İlköğretim Okulu ve Adıyaman Yavuz Selim İlköğretim Okulu’ndan idareci, öğretmen ve öğrencilerden oluşan yaklaşık 150 kişilik bir grup 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları için dün İnegöl’e geldiler. Sabah saatlerinde İnegöl’e ulaşan misafirler ayaklarının tozuyla Kaymakam Durmuş Gençer, İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş ve Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk’ü makamlarında ziyaret ettiler. Ziyaretler sırasında misafirler getirdikleri çeşitli hediyeleri Kaymakam Durmuş Gençer, İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş ve Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk’e takdim ettiler.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Mustafa Kemal Atatürk tarafından tüm çocuklara armağan edilmiş ve tüm dünyada kutlanan tek çocuk bayramı. Biz bu çocuk bayramını sadece İnegöl’de yaşayan çocuklarla değil Türkiye’de yaşayan bütün çocuklarla paylaşmak istedik. Bu nedenle doğu anadolu ve güneydoğu anadolu bölgesinde yaşayan çocuklarımızı İnegöl’e aileler tarafından ağırlanması için bir çalışma başlattık. Geçtiğimiz yıl bu çerçevede 4 ilimizden öğrenci grupları gelmişti. Bu yıl ise 10 ilimizi davet ettik. Ancak sadece 3 ilimizden misafirlerimiz geldi. İnegöl olarak bugün bizim iki bayramımız var. Birincisi 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, ikincisi ise sizin buraya gelmeniz bizler için ayrı bir bayram anlamı taşıyor. Bizleri kırmayarak buralara kadar geldiğiniz ve bayramımıza renk kattığınız için hepinize teşekkür ediyorum.”dedi. Baştürk; Bitlis Hizan Şehit Öğretmen Abdurrahman Nafiz Özbağrıaçık İlköğretim Okulu’ndan gelen misafirler ile Ticaret ve Sanayi Odası İlköğretim Okulu, Adıyaman Yavuz Selim İlköğretim Okulu’ndan gelen misafirler ile Vehbi Koç İlköğretim Okulu, Kars Sarıkamış Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu’ndan gelen misafirlerin Kocatepe İlköğretim Okulu idarecileri, öğretmenleri ve velileri tarafından ağırlanacağını kaydetti.