İnegöl Domaniçliler Dayanışma ve Kültür Derneği 5. Geleneksel İbrahim Ceylan Halı Saha Futbol Turnuvası dün Olimpik Halı Saha Tesislerinde başladı. 14 takımın katıldığı turnuvada 2 grupta lig usulü oynanacak maçların ardından eleme maçları oynanacak. 2 ay süreyle devam edecek olan turnuvada final maçı 28 Haziran Pazar günü yapılacak. Turnuva Göbek Takımı ve Sarı Ot takımları arasında yapılan gösteri maçı ile başladı. Maçın başlama vuruşunu İnegöl Domaniçliler Dayanışma ve Kültür Derneği başkanı Mesut Yeşil ile Turnuva Komite Başkanı Yaşar Köse yaptı. Turnuva hakkında bir açıklama yapan Dernek Başkanı Mesut Yeşil, turnuvanın bu yıl geçtiğimiz aylarda trafik kazasında hayatını kaybeden İbrahim Ceylan adına düzenlendiğini söyledi. 9 Şubat 2009 tarihinde yaşamını yitiren İbrahim Ceylan’ın adının turnuvaya katılan bir takımada verildiğini söyleyen Yeşil, “Turnuvamız 2 ay devam edecek. Turnuvamızın amacı İnegöl’de yaşayan hemşerilerimiz arasında dayanışmayı ve kaynaşmayı sağlamak. Geçtiğimiz yıllardan farklı olarak turnuvayı İbrahim Ceylan için özel olarak düzenlediğimizden ötürü İnegöl’de ikamet etme şartını kaldırdık. İnegöl’de oturmasa dahi Kütahya doğumlu olan herkes turnuvamızda yer alabilecek. Turnuvanın dostluk ve kardeşlik havası içinde geçmesi temennisiyle katılan tüm takımlarımıza başarılar diliyorum.” dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın