DSGL Fırtınası Esmeye Devam Ediyor
Deplasmanlı süper genler liginde inegölspor fırtınası devam ediyor. cumartesi günü inegöl 'de tavşanlı linyit 'i ağırlayan bordo-beyazlılar rakibini 4 #8211;0 farkla yenerek grup liderliğini sürdürdü
İnegöl Dış-Çim sahada oynanan karşılaşmanın ilk yarısında tutuk bir futbol sergileyen İnegölspor’lu gençler, ikinci yarıda oyunun hâkimiyetini ele geçirerek birbiri ardına pozisyon bulmaya başladılar. Gelişen ataklar neticesinde 59. dakikada gol perdesini Furkan ile açan bordo beyazlı ekip, bu golden sonra 60. dakikada Fatih, 63. dakikada Ömer ve 71. dakikada Ali’nin attığı gollerle karşılaşmayı 4–0 galip bitirmeyi bildi. Karşılaşma sonrası bir açıklama yapan antrenör İsmail Turan, “Deplasmanlı Süper Gençler Liginde emin adımlarla şampiyonluğa doğru gidiyoruz. Altyapı olarak amacımız başarılı bir sezon geçirerek altyapıdan yetişen oyuncularımız üst liglere kazandırabilmektir. İnegölspor’un bu misyonuna uygun olarak ara transfer döneminde yetenekli gençlerimizi A takıma kazandırmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İlerleyen dönemlerde daha da fazla yetenekli oyuncumuzu A takıma kazandırmak için elimizden geleni yapacağız. Alınan başarılarda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”diye konuştu. İnegölspor yönetimi maçın ardından misafir takıma tesislerde yemek vererek fair-play’a yakışacak şekilde yolcu etti.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın