2008–2009 sezonunu başarılı bir şekilde tamamlayıp yıllar sonra Türkiye Şampiyonalarına katılmaya hak kazanan İnegölspor DSGL takımı, final karşılaşmalarının oynanacağı Afyon’a hareket etti. İnegölspor tesislerinin önünden Yücel Demir’in kafile başkanlığında yola çıkan İnegölspor DSGL takımı burada Kartalspor, Antalyaspor ve Konyaspor’un yer aldığı grupta mücadele edecek. Toplam 8 ayrı grupta oynanacak karşılaşmalar sonucunda ilk 8’e kalan takımlar finale adını yazdıracak. Afyon yolculuğu önce bir açıklama yapan DSGL antrenörü İsmail Turan, “İnegölspor DSGL takımı olarak çok iyi bir sezon geçirdik. Grubumuzu ikinci olarak tamamladık ve Türkiye Şampiyonasına gitmeye hak kazandık. Afyon’da oynanacak grup karşılaşmalarının ardından ilk 8’e kalacak takımlar finale adını yazdıracaklar. Grubumuzdaki takımlara baktığımızda hepsinin birbirinden iyi takımlar olduğunu görüyoruz. Ancak biz İnegölspor olarak hepsinden daha iyi ve kaliteli bir takıma sahibiz. İnanıyorum ki grup karşılamalarını geçerek adımızı finallere yazdıracağız.”diye konuştu.