Düzcespor.net taraftar sitesinde açıklama yapan Düzcespor taraftarları Düzcespor’un kendi evinde Nilüfer Belediyespor ile Aksarayspor’un ise deplasmanda İnegölspor ile karşı karşıya geleceğini, iki takım arasından 1 puan bulunduğunun ifade edildiği açıklamada “ Bu hafta içinde Aksarayspor başkanı Yaşar Özçiftçi Federasyona başvuru yapmadan takımın İnegöl maçına çıkmayacağını artık düştüklerini beyan etmektedir. Özçiftçi’nin ‘Eğer para bulursam son hafta Aksarayspor’u ligde bırakacağıma namus sözü veriyorum’ sözleri kanuni işlem yapılmadan kamuoyunu yanıltmaya ve tahrik etmeye yönelik sözler olduğu gibi aynı zamanda İnegölspor ile Nilüfer Belediyespor takımlarını zan altında bırakmaktadır. Ayrıca bu hususta daha öncede futbolcuların maçlara çıkmayacaklarını ve şehri terk ettiklerini açıklamış ve bir hafta sonra Keçiörengücü maçına tam kadro çıkılmıştı. Dürüstçe mücadele etmek yerine bu tür yollara başvurmanın spor ahlakı ile hiçbir şekilde örtüşmediğini ve bu tür oyunlardan hiçbir şekilde ne takım ne de taraftarlar olarak etkilenmeyeceğimizi açıklama gereğini hissettik. Bizler ne İnegölspor’un ne de Nilüfer Belediyespor’un bu oyunlarda yer almayacağını düşünüyoruz en azından temenni ediyoruz” denildi.
Kaynak: Genç Gazete




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın