“Eğitim, toplumun gelişmişliğinin göstergesidir” Türk Eğitim-Sen İnegöl Temsilciliği Başkanı Hasan Hüseyin Yılmaz, yönetim kurulu üyeleri ve Türk Eğitim-Sen’e üye okul müdürleri Belediye Başkanı Alinur Aktaş’ı dün belediye binasında saat 10.00’da ziyaret edip, 29 Mart seçimlerinde elde edilen başarı münasebetiyle tebrik ederek, çiçek verdiler. Türk Eğitim-Sen İnegöl Temsilciliği Başkanı Hasan Hüseyin Yılmaz, yönetim kurulu üyeleri Mustafa Alyeşil ve Önder Oruç, Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürü Tagip Dal ile Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Şenol Yoğurtçu, Cumhuriyet İlköğretim Okulu Müdürü Nevzat Bali, Sinanbey İlköğretim Okulu Müdürü Şeref Çiftçi, Yenice Abdurrahman Özturhan Endüstirü Meslek Lisesi Müdürü İlhami Erdoğan, Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu Müdürü Sayim Yıldız, Kaşıkçıoğlu İlköğretim Okulu Müdürü Şenol Şahin, Fatih İlköğretim Okulu Müdürü Turgut Akça, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Ali Bekiç, Gazi Osman Paşa İlköğretim Okulu Müdürü Canip Karatepe, Çeltikçi İlköğretim Okulu Müdürü Yener Yılar, İsaören İlköğretim Okulu Müdürü Hakan Çevik, Yenice 19 Mayıs İlköğretim Okulu Müdürü Nevzat Kaya, Yunus Emre Lisesi Müdürü Yazdan Taşdemir, Alibey köyü İlköğretim Okulu Müdürü Serhat Özdemir, Cerrah İlköğretim Okulu Müdürü Günay Koçak, Deydinler köyü İlköğretim Okulu Müdürü Bayram Yaşar, Tahtaköprü İlköğretim Okulu Müdürü Bünyamin Buztaş, Gazipaşa İlköğretim Okulu Müdürü Yılmaz Şimşek ve Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Burhanettin Özdemir’den oluşan heyeti, Belediye Başkanı Alinur Aktaş Belediye Encümen salonunda kabul etti.

Belediye Başkanı Alinur Aktaş’a Sendika adına çiçek hediye eden Hasan Hüseyin Yılmaz, yoğun programı içinde, ziyaret günü olmamasına rağmen bu gün kendilerine vakit ayırdığı için teşekkür etti. Yeniden Belediye Başkanlığına seçildiği için Aktaş’ı kutlayan Hasan Hüseyin Yılmaz, “Belediye Başkanımıza, eğitim alanında vermiş olduğu desteklerinden dolayı da ayrıca teşekkür ediyoruz. Eğitim önemlidir. Biz Kamu-Sen olarak 500’e yakın eğitim alanında üyemiz var. Otuz beş tane okul müdürümüz var, diğer sektörlerle birlikte bini aşkın üye ile birlikte İnegöl’ümüze hizmet etmeye çalışıyoruz. Bu noktada Belediyelerde bir hizmet makamıdır. Biz de bir sivil toplum örgütü olarak İnegöl’ün hizmetindeyiz. Belediye Başkanımızın İnegöl’ümüze yapacağı hizmetlerde bize de görev düşerse memnuniyetle yerine getiririz” dedi. Ziyaretten dolayı memnunluğunu dile getiren Belediye Başkanı Alinur Aktaş ise, “Öncelikle bu nazik davranışlarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Gerçekten eğitim bir toplumun gelişmişliğinin en büyük göstergesidir. Bu manada Tür Eğitim-Sen’in de çalışmaları var. Bu doğrultuda atacakları her adımda yanlarında olacağız. İlçemizin dolayısıyla ülkemizin gelişmesi ve daha huzurlu bir ortama kavuşabilmesi amacıyla, eğitim kalitesini arttıracak her türlü çalışmalarında yanlarında olacağımızı belirtmek istiyorum. İnanıyorum ki, buradaki her okul müdürü arkadaşımızın, ilçemizin daha ileri gitmesi amacıyla bir heyecanı var. Tabi ki bu heyecanlar ortak bir noktada toplanırsa bir yerlere ulaşır. Birlik beraberlik içinde hareket edilirse daha başarılı olunur. Bu manada çaba gösteren herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.