Final maçı sonrası düzenlenen ödül törenine İlçe Emniyet Müdürü Nusret Kızıltaş, Emniyet Amirleri Nuri Sadık ile Tuncay Gönültaş ve çok sayıda polis memuru katıldı. Olimpik Spor Tesisleri Halı Sahasında düzenlenen final karşılaşması sonrası turnuvada dereceye giren takımlara ödülleri düzenlenen sade bir törenle verildi.
Törende kısa bir konuşma yapan İlçe Emniyet Müdürü Nusret Kızıltaş, “Emniyet teşkilatımızın kuruluşunun 164. yıl dönümü etkinlikleri çerçevesinde birimler arası dostluk ve arkadaşlığı pekiştirmek için düzenlediğimiz futbol turnuvamız oynanan final maçı ile sona erdi. Güzel ve centilmence bir turnuva düzenlemiş olmaktan ötürü son derece mutluyuz. Bu turnuvada görev alan başta hakemimiz Erdinç Tümer olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”dedi





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın