İnegöl Paintball Spor Kulübü Başkanı Kadir Zerey ile OlmukSa çalışanlarından Ergün Bahtiyar’ın ortak organizasyonu ile Yenice Rehabilitasyon Merkezi öğrencileri Paintball sahasında oyun oynayarak stres attılar. Yaklaşık bir saat eğlenen çocuklar oyun bitiminde öğretmenleri ve kulüp yöneticileri tarafından madalya takılarak ödüllendirildi. Kulüp Başkanı Kadir Zerey, İnegöl Paintball spor kulübünün kurulmasının ardından çok kısa sürede ilginin attığına işaret ederek, “2008 yılından bugüne İnegöl’de iki kez profesyonel Paintball ligi düzenlendi. Yine çeşitli okullar ve gruplar tarafından tesislerimizde Paintball müsabakaları düzenlendi. İlgi her geçen gün artıyor. Çok eğlenceli bir oyun olan Paintball sporunu ilçemizdeki tüm insanlara tanıtmak ve sevdirmek istiyoruz. Bu manada Yenice’de bulunan rehabilitasyon merkezi öğrencilerini ağırladık. Kendileri çok güzel vakit geçirerek Paintball sporunun zevkini çıkardılar. Çocuklarımızın mutluluğu bize de büyük mutluluk verdi. İnegöl’deki tüm grupları tesislerimize bekliyoruz.”dedi.