BURSA’DA KADIN CİNAYETİ: 3 ÇOCUK ANNESİ ÖLDÜRÜLDÜ

Bursa’nın Yıldırım ilçesinde,27 yaşındakiSevgi Yandık, eski eşi Doğan Ş. tarafından parkta bıçaklanarak öldürüldü. Olay, dün gece saat 22.00 sıralarında İncirli Caddesi üzerinde bulunan parkta yaşandı.

TARTIŞMA CİNAYETE DÖNÜŞTÜ

Edinilen bilgilere göre, 2021 yılında boşanan Sevgi Yandık ve Doğan Ş. boşanmanın ardından birlikte yaşamaya devam etti. Ancak ikili arasında sık sık tartışmaların yaşandığı öğrenildi.

Son tartışma parkta büyüyerek kavgaya dönüştü.Doğan Ş., yanında taşıdığı bıçakla Sevgi Yandık’ı vücudunun çeşitli yerlerinden yaraladı.

Ağır yaralanan genç kadın, sağlık ekiplerinceYüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesinekaldırıldı. Ancak doktorların tüm müdahalelerine rağmen hayatını kaybetti.

ZANLI TESLİM OLDU, “PİŞMANIM” DEDİ

Olay sonrasıMerinos Polis Merkezi Amirliği’ne teslim olan Doğan Ş.’nin 8 ayrı suç kaydıbulunduğu ortaya çıktı.

Cumhuriyet Başsavcılığı talimatıyla Cinayet Büro Amirliği tarafından sorgulanan zanlı, ifadesindeeşini aldattığından şüphelendiği için bıçakladığını ancak pişman olduğunusöyledi.

Emniyetteki işlemlerinin ardındanadliyeye sevk edildi.

TOPLUMDA BÜYÜK YANKI UYANDIRDI

3 çocuk annesi Sevgi Yandık’ın ölümü, hem ailesinde hem de mahalle sakinlerinde büyük üzüntüye yol açtı. Olay, Bursa’da son dönemde artan kadın cinayetleri tartışmalarını yeniden gündeme taşıdı.