İYİ FUTBOLLA KAZANDIK

İnegölspor’un Tarsus İdman Yurdu’nu deplasmanda 2-0 yendiği karşılaşmayı değerlendiren İnegölspor Başkanı Eşref Güç yeni sezonun hayırlı olmasını dileyerek şunları söyledi; “Biz iyi bir futbolla ilk maçımızı kazandık. Maçın 15. Dakikasına kadar rakip üstün oynadı. Ataklar yaptı. Daha sonra dengeyi kurduk. İlk yarıda 2 tane net pozisyondan faydalanamadık. 2. Yarıya umutla başladık. 2. Yarı 2 yeni transferimizin attığı 2 golle net bir galibiyet aldık. Maçın son dakikaları daha farklı olabilirdi ama önemli olan deplasmanda galip gelerek ilk maçta 3 puanla tanışmaktı. Ancak hava çok sıcaktı. Maç 1 saat daha geç başlasa çok daha verimli olabilirdi”

YENİ TRANSFERLERİ BEĞENDİM

Yeni transferlerin performansını değerlendiren Güç, “Biz transferlerimizi hocamızın raporu doğrultusunda aldık. Daha önceden hepsini biliyorduk. Birkaç ismi alamadık ama transfer ettiklerimizde çok iyi oyuncular. Ergün, Ekrem, Levent, İlyas ve diğer transferleri beğendim. Hepsi sorumluluklarını bilen oyuncular. Bu maçta arkadaşlıklarının çok iyi olduğunu gördüm. Tabi hazırlık maçlarında biraz tartışıldık ama bu maçları ciddiye almamak lazım. Bundan sonra 33 değerli hafta var. Bu haftaları iyi değerlendirerek ligin sonunu iyi bitirmek istiyoruz. Amacımız bu.” Şeklinde konuştu.