Şampiyonlar ligindeki tek temsilcimiz Fenerbahçe şükrüsaraşoğlu stadından 2–1 yendiği chelsea’ye ingilterede 2–0 yenilerek elendi. İnegölde ise heykel önünde bulunan bilbord’tan maç canlı olarak verildi.
Oynanan maçtan çok ilçe emniyet müdürlüğüne bağlı olan ekiplerin yapmış oldukları başarılı çalışmalar gözlerden kaçmdı.
Dev ekranda izlenen maçın kontrolünü tutan ekipler, diğer taraftanda inegöl’de olası olayları önlemek için, emniyete gelen ihbarları değerlendirdiler.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın