Medical Park Antalyaspor Kulübü Başkanı Gültekin Gencer, Semih Şentürkün transferi için Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Abdullah Kiğılı ile görüştüğünü açıkladı.
Gencer, "Kiğılıya Semih ile görüştükten sonra 500 bin euro da para istiyorum senden. Zaten kadro dışı kalmış, 1 milyon 520 bin avro garanti parası var. Bu parayı vereceğinize 500 bin euro Antalyaspora verin, 1 milyon 20 bin euro kazanın diye teklifte bulundum. Çok komik geliyor, ama gerçek. Abdullah başkan, İlk defa böyle bir teklif duyuyorum dedi. Teklifimiz aynen geçerli. Antalyasporu zarar ettirecek bir çalışmanın içinde olmayız" ifadelerini kullandı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın