Dernek tarafından yapılan açıklamada, "Filistin'deki zulüm devam ettikçe bizler de farkındalık yaratmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Çocuklarımıza Filistin'deki yaşananları anlatmak ve onlara destek olmak istedik. Çocuklarımız, gökyüzüne bıraktıkları balonlarla Filistinli kardeşlerine dua ettiler. Filistin'de yaşanan bu vahşetin en kısa sürede bitmesini temenni ediyoruz" dedi.
Etkinliğe katılan çocuklar, Filistin'deki yaşananlara üzüldüklerini ve Filistinlilerin özgür olmasını istediklerini söylediler. Çocuklar, "Filistinli kardeşlerimize destek olmak için buradayız. Onların özgür olmasını istiyoruz" ifadelerini kullandılar.






Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın